mandag 19. november 2012

Harde tider


Harde tider. (utdrag fra personlig dagbok)

(P.S. Grunnen til lite bilder er at eg ikkje har funet Internet som er godt nokk til å laste dei opp)

 Dei siste ukene på loffen har værte tunge. mørket kjem tidleg, og det er kaldt å ensomt. sjølv om eg får møtt ein god del mennesker og får lov til å bli med på diverse møter, er det tungt å vanskelig å komme seg fra plass til plass.
Når eg ikkje står å haiker eller har andakter eller går i kirken, leiter eg etter plasser å sova eller så står eg å fisker.
Eg merker også at fokuset mitt ligger meir i å få nokk mat og plass å sova.. Nokre dager kan eg gå uten å ete, det har hendt nokre netter at eg ikkje får slått opp telt pga været og må sova i busskur eller ikkje får såva i det heile tatt.
Siden fokuset mitt blir meir å meir på å overleve, og mindre på Gud, sitter eg på kveldane å tenker om eg må gjøre noen forandringer, for å få mest mulig ut av turen, å få fokuset tilbake på Gud igjen.

Men det som er posetivt er at eg er posetiv å at eg ikkje har mista viljen. det er av og til kaldt, trist og ensomt men då syng eg bare nokre Lisa Børud sanger så kommer eg i bedre humør.

Eg sitter nå i teltet mitt å tenker, ska eg stoppe i Molde å søke jobb 1 uke, for å få penger til mat for å bruke mindre tid på å fiske,
eller skal eg reise heim igjen å fortsette når det er varmere.
Eller skal eg få tak i ein telefon sånn at folk kan hjelpa meg å finne plasser å såve, tipse meg om bedehus osv. slik at eg slepper å gå på blidturer.

Eg fant ut at eg går for den siste. nå har eg vert på Elkjøp å fått tak i eit simkort,
eg har fortsatt ikkje penger, så saldoen er 0,00 kr. Så eg kan ikkje skrive meldinger eller ringe med mobilen. Men DU kan sende melding eller ringe meg.. driver du eller kjener nokre som driver med menighetsarbeid eller liknande i Molde, Kristiandsund, Trondheim, Namsos, eller i nokon av desse områda å kunne tenke deg å få besøk av ein Loffer, så kan du ta kontakt på 97724948. På denne måten kan eg fokusere på andre ting enn å gå rundt å leite etter dykk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar