søndag 21. oktober 2012

Framnes


Etter noen netter i naturen og i venterom. Ankommer jeg Framnes,
Eg kommer inn å presanterer meg og spør om det er mulig å få sove her et par netter, det fekk eg lov til,
Jeg blir utdelt en barnevakt med navn Gunhild, som jobbet som miljøarbeider på skolen.

Etter å ha blitt kjent med noen elever, finner vi ut hva eg kan bidra med mens eg er her.
Og det viste seg at det passet godt at eg kom, for Gunhild var miljøarbeider alene denne uken, så eg blei med på bibelgruppen hennes, og snakket om hva jeg gjorde.
Dagen etter hadde jeg morgenandakt, og snakka om å tjene Gud.

Daniel Lyngstad "lærer" det høres feil ut når du sier det høyt, men jeg ble spurt om å ha klasse 1A i kristendom, og det svarer jeg jo ja til etter litt om og men, selv om jeg ikke har noe foran tavla å gjøre:-P

Kommentarar fra elevene i 1A..
Hva synes du om Daniel?

Me synes at han er kul, og morsom! Og det er kjekt å høre om loffe-livet hans :) Han er super kul, så dåkken neste som får han på trappå må ta godt vare på han!
Klem Kristine, Marte og Susanne !! ;)

Jeg synes at det er fantastisk at du kom hit med din awsome historie, jeg har aldri hørt noe lignende før, derfor er det ekstra kult😃 jeg digger deg hilsen Alfhild😃 lykke til videre!  :)

Eg syns at da var kjempe artigt å få besøk av ein som deg. Kjempe spennandes og interessant å få høre om din fortid og kvardag. Du e kje ein "vanlig" person. Du inspirerer andre og sprer virkelig mykje glede og  eit godt budskap! Lykke te på reiso! Gler meg te å følge bloggen! Helsing Kristin :-)

Hallaiis!! :D Daniel e ein utrulig sporty kar som virkelig e villig til å gjere det Gud ber han om. Han har lagt alt i Guds hender, og går rundt for å spre Guds ord. Digga deg kjekken :* Hilsen Mirjam, Johanna og Kjærsti :)



For å betale litt for maten bestemme eg meg får å tilby å jobbe for den. Så eg blir med vaktmesteren å raker løv:-)

Det har vært noen utrulige dager på Framnes:-) blei kjent med mange herlige elever og lærere/stab, å ikkje minst 2 miljøarbeider Gunhild å Thomas:-) tusen takk for alt:-). Framnes er KONGE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar