torsdag 4. oktober 2012

LUNDENESET


Godt å være tilbake i Norge og på vestlandet,
etter å fått såvet ut, hos familien Lygre. tar eg turen mot Ølen og Etne
etter en lang tur i pøsregn bestemmer eg meg for å haike litt av veien pga dårlig vær og mye trafikk. Eg står å nøler litt før eg tar tommelen fram, eg står der mindre en 10sekund før ein bil stopper, der får eg æren av og sitte på med Venevil, ei herlige dama, ho tilbyr meg litt mat som hun har i bilen, eg takker jo ja til det, men dette var bare begynnelsen, for hun har nemlig lust å prøve en nyåpnet resturang, å inviterer meg med. så går vi inn på en koselig butikk/kafe Frøken Fryd. (anbefales veldig) å spiser en god lunsj, drikker litt kaffi å snakker samen...

Så bærer det videre til Lundeneset vgs.
jeg kommer frem å oppsøker rektor. Eg presenterer meg og spør om det er mulig å få såve her en natt eller to, og det var greit :D å ikkje bare det, eg fikk mat også:)..
Tiden min på lundeneset var konge!! ikkje bare fikk eg tid til å spille fotball,volyball,fifa osv.. eg fikk også snakke med utrulig mange gode mennesker, om kristen tru om loffeturen min, å ikkje minst sladdar, hjem som likte hvem osv.

Eg fikk oppleve et nytt internat-liv, morgensamling, kveldsmøte, lunsj med lærarane,
eg fikk til og med være med i en time, å si et par ting om turen min og møtet med Gud.
men det gøyeste av alt var å snakke med elevene å staben.. tussen takk for alt Lundeneset,  det var konge! å takk til Gustav (rektor) som gav meg eit rom å såva på:)..

skal du søke VGS neste år? på Lundeneset får du venner for livet, å muligeten til å vokse som kristen sammen med andre. Sjekk ut: www.lvs.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar